Η Ομάδα μας

 

ΜΑΡΙΑ Γ. ΚΟΥΡΝΕΤΑ

Η Μαρία Γ. Κουρνέτα γεννήθηκε και κατοικεί στην Αθήνα, όπου εργάζεται ως  καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας και μεταφράστρια, ενώ είναι μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών. Είναι πτυχιούχος της Αγγλικής Φιλολογίας Αθηνών, ΕΚΠΑ (2003)  και έχει πραγματοποιήσει εκτενείς μεταπτυχιακές σπουδές στη Λογοτεχνία, τον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό, την Μετάφραση και την Εκπαίδευση τόσο στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (M.A Eυρωπαϊκής Λογοτεχνίας & Πολιτισμού), όσο και στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Πατρών (ΜSc Eπιστήμες της Αγωγής). Από το ακαδημαϊκό έτος 2022-23 συνεχίζει ως μεταπτυχιακή φοιτήτρια του ΕΑΠ σε δύο νέα μεταπτυχιακά προγράμματα: στο ΜΠΣ Φιλοσοφία & Τέχνες και στο ΜΠΣ Σύγχρονος Ιταλικός Πολιτισμός & Ειδικά Ζητήματα Ορολογίας & Ερμηνείας.

Γνωρίζει, επίσης, την γερμανική (Mittelstufe Diplom, Goethe Institut Athen) και την  γαλλική γλώσσα (Certificat de Langue Francaise, Institut Francaise d’ Athenes).Έχει, επίσης, παρακολουθήσει την Ενότητα “Ιταλική Γλώσσα” στα πλαίσια του προαναφερόμενου μεταπτυχιακού Ιταλικού Πολιτισμού στο ΕΑΠ.

Ιδιαίτερη θέση στα ενδιαφέροντά της κατέχουν η αρχαία ελληνική φιλοσοφία, οι κλασσικές σπουδές και  η σύγκλιση φιλοσοφίας και ποίησης. Στα πλαίσια του πρώτου της μεταπτυχιακού στο ΑΠΘ έχει ολοκληρώσει πρωτότυπη μεταπτυχιακή διατριβή με αναφορά στις άγνωστες, εσωτερικές φιλοσοφικές πτυχές των Ομηρικών Επών Ιλιάς και Οδύσσεια, με τίτλο Το Μυστικό Νόημα: Μια Συγκριτική Προσέγγιση Στωϊκών & Νεοπλατωνικών αλληγορικών αναγνώσεων των Ομηρικών Επών “Ιλιάς” & “Οδύσσεια”. (2017)

Επιστημονική Επιτροπή: Κωνσταντίνος Γιαβής, Boklund – Λαγοπούλου, Karin, Ομότιμη Καθηγ. Τσαγγάλης, Χρήστος Κ., Καθηγ.

Έχει πραγματοποιήσει και δεύτερη μεταπτυχιακή διατριβή στα πλαίσια των μεταπτυχιακών της σπουδών στο ΕΑΠ, η οποία βαθμολογήθηκε με ΑΡΙΣΤΑ και από τους δυο βαθμολογητές, με θέμα Η Θεά Άρτεμις ως Προστάτιδα της Φύσης: η Πνευματικότητα και το Ιερό στην Φύση ως μέσο διασφάλισης της Προστασίας του Περιβάλλοντος.(2023)

Επιστημονική Επιτροπή: Δρ. Κυριακή Κεραμιτσόγλου, Management of Natural Resources, ΔΠΘ –  Παναγιώτης Δημητρακόπουλος, Καθηγητής Τομέα Διαχείρισης Οικοσυστημάτων, Πανεπ.Αιγαίου.

Έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών σεμιναρίων για την εκπαίδευση και την διδασκαλία γενικά, αλλά και για την  Αγγλική Γλώσσα ειδικότερα, τόσο στο πλαίσιο των σπουδών της, όσο και της εργασίας της στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα ως εκπαιδευτικός ή/και μεταφράστρια.

Ενδεικτικά μόνο ως εν ενεργεία Εκπαιδευτικός ως το 2015:

  • Ενδοσχολικό Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα “Βιωματικές Τεχνικές Αντιμετώπισης Ψυχοπαιδαγωγικών Καταστάσεων στο Σχολείο“. (2015)
  • Ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού στην διαχείριση των προβλημάτων της σχολικής τάξης”. (Απρίλης 2014)
  • Επιμορφωτικό Σεμινάριο για Εκπαιδευτικούς Αγγλικής ΕΑΕΠ, Επιστημονική Υπεύθυνη Ευδοκία Καραβά (Τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας Αθηνών). (2012)
  • Επικαιροποιημένη Επικοινωνιακή Προσέγγιση”,  Δρ. Ελένη Μανωλοπούλου – Σέργη, (Νοέμβριος 2011)
  • “Τρόποι Βελτίωσης της αποτελεσματικότητας της διδακτικής μας πρακτικής”, Δρ. Ελένη Μανωλοπούλου- Σέργη, (Ιανουάριος 2011)
  • Teaching Vocabulary”, Ιωνίδειος Σχολή Πειραιά, Σχολ. Σύμβουλος Δήμητρα Μπεχλικούδη. (Μάρτιος 2010)
  • Ε- twinning: πρακτικές εφαρμογής στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας(Νοέμβριος 2010) & Ενημερωτική Εκδήλωση: Ε- twinning – Η Κοινότητα των Σχολείων στην Ευρώπη.
  • Τα Οφέλη των ΤΠΕ και των Εκπαιδευτικών Λογισμικών στην Τάξη, Λίνα Παναγιώτα, (Νοέμβριος 2010).
  • Άλλα Συναφή Σεμινάρια
  •  “Teaching Adults” Course : “Teaching Adults Beginners”, “Teaching Advanced Levels”, “Working One-to-One and with Small Groups“,  by ETC, with Suzanne Antonaros & Lilika Kouri. (Αθήνα, 2000)
  • Πρόσφατα ολοκλήρωσε το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων “Κλασσικά Γράμματα για παιδιά και εφήβους με την αξιοποίηση εναλλακτικών διδακτικών εφαρμογών από εκπαιδευτικούς και γονείς”. (2024)

 

Έχει παρακολουθήσει, μεταξύ άλλων, επιστημονική Ημερίδα της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών με θέμα την “Αστρονομία στα Έπη του Ομήρου: Αστρονομικά Περιοδικά Φαινόμενα και Χρονολογήσεις” (2016), καθώς και συνέδρια με εκπαιδευτικά θέματα υπό την αιγίδα του ΕΑΠ, όπως το 7ο Διεθνές Συνέδριο  για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με τίτλο “Μεθοδολογίες Μάθησης”, (8-10 Νοεμβρίου 2013), κλπ. Επίσης, έχει συμμετάσχει στις εργασίες του 5ου Θερινού Σχολείου Τζουμέρκων και Πίνδου, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με θέμα: «Αρωματικά φυτά και βότανα στον παραδοσιακό και σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό»  (27 Αυγούστου – 1 Σεπτεμβρίου 2017), Συρράκο, Δήμος Βορείων Τζουμέρκων. Ως ενεργή εκπαιδευτικός συμμετείχε και στο Τριήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων (Κρήτη) στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο “Τα Σπήλαια της Ελλάδας στο Φως” (Περιβάλλον για την Αειφορία – Άξονας Προταιρεότητας 7 – Εκπαίδευση και δια βίου Μάθηση) με θέμα:“Η σημασία της γεωποικιλότητας στα προγράμματα Π.Ε: τα Σπήλαια του Ψηλορείτη”. (Ιούνιος 2015).

 

Αγαπά ιδιαίτερα την εκπαίδευση την οποία έχει υπηρετήσει επί σειρά ετών τόσο στον δημόσιο ως αναπληρώτρια καθηγήτρια (13 έτη), όντας (3) τρεις φορές Επιτυχούσα του ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών ΠΕ06 και την τελευταία φορά και Διοριστέα, αλλά και στον ιδιωτικό τομέα σε διαφορετικές βαθμίδες και αντικείμενα, κυρίως σε υψηλά επίπεδα Γλωσσομάθειας (Proficiency, IELTS, TOEFL, Πανελλήνιες Εξετάσεις για Αγγλική Φιλολογία, κλπ.) και εξειδικευμένα αντικείμενα, όπως Bussiness English, Προετοιμασία για το Διπλωματικό Σώμα, Μαθήματα Μετάφρασης, κλπ. σε συνεργασίες με φροντιστηριακούς οργανισμούς όπως η Interlingua,κλπ. Στα πλαίσια των μεταπτυχιακών της σπουδών στο ΕΑΠ έχει ασχοληθεί εκτενώς με την ανοιχτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, την εκπαίδευση ενηλίκων, την εκπαιδευτική έρευνα και την περιβαλλοντική εκπαίδευση.

Έχει εξειδικευτεί  στην διδασκαλία υψηλών  επιπέδων γλωσσομάθειας της Αγγλικής, όπως τα επιχειρησιακά Αγγλικά και τα Αγγλικά για Ειδικούς Σκοπούς, καθώς και στην στήριξη των φοιτητών στα Πανεπιστημιακά Μαθήματα της Αγγλικής Φιλολογίας σε Αθήνα και Θεσ/νίκη. Τα τελευταία εννέα (9) χρόνια είναι η δημιουργός και υπεύθυνη ενός εξαιρετικά επιτυχημένου προγράμματος για την προετοιμασία πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις Κατατακτήριες Εξετάσεις στην Αγγλική Φιλολογία Αθηνών & Θεσ/νίκης με πρωτοφανείς αποδεδειγμένες ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ (97), με Πρωτιές και Διακρίσεις που κάθε χρόνο αγγίζουν ως και το 1/3 των εισαχθέντων στην Σχολή της Αθήνας και το ήμισυ των εισαχθέντων στη Θεσ/νίκη. Άρθρα της σχετικά με το αντικείμενο αυτό έχουν φιλοξενηθεί από γνωστούς εκπαιδευτικούς ιστότοπους όπως το xenesglosses.eu και  το alfavita.gr.

Επίσης, έχει γράψει εκτενές κείμενο αναφορικά με την Προετοιμασία με έναν Επαγγελματία Καθηγητή για τις Κατατακτήριες Εξετάσεις της Αγγλικής Φιλολογίας ΕΚΠΑ & ΑΠΘ, αλλά και ευρύτερα που μπορεί κανείς να βρει εδώ.

Η διαρκής ενασχόληση με το αντικείμενο και η συνειδητοποίηση της ανεπαρκούς πληροφόρησης των πτυχιούχων που ήθελαν να συμμετάσχουν κάθε χρόνο στην Κατατακτήριες της Αγγλικής Φιλολογίας την οδήγησε στην δημιουργία του ιστότοπου www.agglikiphilologia.gr, όπου στόχος είναι η προσφορά όσο το δυνατόν περισσότερων πληροφοριών και συμβουλών που αφορούν τις Εξετάσεις αυτές και τις αυξημένες απαιτήσεις τους  και η σταδιακή ανάπτυξή του ως ένα χρήσιμο σημείο αναφοράς για όσους ενδιαφέρονται να σπουδάσουν Αγγλική Φιλολογία ή σπουδάζουν ήδη. Επίσης, η  αναφορά και σε άλλα ενδιαφέροντα συναφή αντικείμενα με τα οποία ασχολείται η ίδια και η ομάδα συνεργατών που την πλαισιώνει.

Τον Νοέμβριο του 2024 δόθηκε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη -συζήτηση για το εγχείρημα αυτό στην εκπαιδευτική κοινότητα της Yarn που συμπεριλαμβάνεται στην σειρά των podcasts τους και μπορείτε να το ακούσετε εδώ.

Στο μεταφραστικό της έργο συμπεριλαμβάνονται Εκδόσεις που κυκλοφορούν σε Ελλάδα και εξωτερικό στο πεδίο της αρχαίας ελληνικής ποίησης, της αυτογνωσίας, της Φιλοσοφίας, της Ιστορικής έρευνας,  κλπ. Έχει ολοκληρώσει  την φιλολογική επιμέλεια της ελληνικής μετάφρασης και  έχει γράψει τον Πρόλογο στο βιβλίο «Η Πύλη της Σοφίας», Εκδόσεις Φυλάτος, του συγγραφέα, ποιητή, ακαδημαϊκού, ερευνητή  και Προέδρου του Παραρτήματος του Ινστιτούτου Πολιτιστικής Διπλωματίας στην Ανκόνα της Ιταλίας, Χάρη Κουδούνα. Επίσης,  είχε συμμετάσχει, αλλά και εργαστεί εθελοντικά ως διερμηνέας της αγγλικής στο 3ο Διεθνές Συμπόσιο Αυτοεκτίμησης με τίτλο “Λύσεις στα Σημερινά Προβλήματα”, στο οποίο λόγω της εθελοντικής της προσφοράς της απονεμήθη Έπαινος.

Ασχολείται με την ποίηση και την συγγραφή από παιδί, έχει παρακολουθήσει το Σεμιναριακό Μάθημα Συγγραφικής στα πλαίσια των προπτυχιακών της σπουδών με την Καθηγήτρια Δημιουργικής Γραφής, Αμερικανικής Λογοτεχνίας και ποιήτρια Κα Λιάνα Σακελλίου- Schulz (ΕΚΠΑ), ενώ έχει δημοσιεύσει ποίησή της στο περιοδικό ΑΦΟΡΜΕΣ του Τμήματος και πιο πρόσφατα σε διαδικτυακούς ιστότοπους, όπως το  Έννεπε Μούσα της εκπαιδευτικού, συγγραφέως και στιχουργού Αγγελικής Καραπάνου – συνοδευόμενα από την αγγλική απόδοσή της των στίχων του τραγουδιού Αυτό είναι Αγάπη (transl: This is True Love) του διακεκριμένου τενόρου Σταύρου Σαλαμπασόπουλου. Της έχει, επίσης, απονεμηθεί Έπαινος Συμμετοχής σε Παγκρήτιο Διαγωνισμό Ποίησης.

Στο Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς ΚΕΦΑΛΟΣ, αναγνωρισμένο για το έργο του από το Υπουργείο Παιδείας, έχει συμμετάσχει αρκετές φορές με την διαδικτυακή και έντυπη δημοσίευση ποιημάτων, αλλά και μιας κριτικής  μελέτης στο Λεύκωμα για την Γιορτή της Ποίησης 2021 & 2022 των Εκδόσεων Κέφαλος. με τίτλο: “Αντικρύζοντας τα Ελγίνεια Μάρμαρα (On Seeing the Elgin Marbles), του John Keats: η έντονη επίδραση της βίαιης αφαίρεσης των Γλυπτών του Παρθενώνα από τον Έλγιν στην Φιλελληνική Ποίηση”. Έχει, επίσης, συμμετάσχει στο συλλογικό βιβλίο “Ξεθωριασμένες Πεταλούδες” (εκδ. 2022) των Εκδόσεων Αλάτι με τρία (3) Ποιήματά της.

Συνεχίζει να γράφει, ενώ από το έτος 2023 ασχολείται και με την στιχουργική, συμμετέχοντας ενεργά σε κύκλους του Εργαστηρίου Στιχουργικής “Εν Αρχήν ην ο Λόγος” του διακεκριμένου Κύπριου στιχουργού Πόλυ Κυριάκου.

Στοιχεία Eπικοινωνίας

κιν. : 6944-590376,

email: mariakourneta@gmail.com, info@agglikiphilologia.gr

 

ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΟΥΡΝΕΤΑ

Η Σταυρούλα Κουρνέτα είναι απόφοιτος της Γαλλικής Φιλολογίας Αθηνών (ΕΚΠΑ). Έχει πραγματοποιήσει εκτενείς μεταπτυχιακές σπουδές στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Πατρών και είναι κάτοχος Master στην Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης & Διεθνούς Γλώσσας, έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακή διατριβή στην Σημειωτική με θέμα τις Πολιτιστικές Αναπαραστάσεις της Γαλλοφωνίας στα εγχειρίδια της Γαλλικής Γλώσσας στην Ελλάδα. ενώ συνεχίζει με την μεταπτυχιακή εξειδίκευση  (2o Master)  στην Γλωσσολογία για Εκπαιδευτικούς. Έχει εξειδικευτεί με Σεμινάρια Επιμόρφωσης για Καθηγητές στο Centre d’ Approches Vivantes des Langues et des Medias στο Vichy στην Γαλλία, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Clermond Ferrand. Έχει, επίσης παρακολουθήσει, μεταξύ άλλων,  Σεμινάρια  στο Σύνδεσμο Καθηγητών A.P.F και  Σεμινάρια Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων  και Διδασκαλίας της Ελληνικής Γλώσσας  σε αλλόγλωσους στην Ελλάδα. Η επαγγελματική της εμπειρία περιλαμβάνει αξιόλογες συνεργασίες, όπως εκείνη με το Διεθνές Παράρτημα των “Γιατρών Χωρίς Σύνορα” αλλά και τα Πανεπιστημιακά Φροντιστήρια Κολλίντζας,  την Προετοιμασία για Υποψηφίους για το Διπλωματικό Σώμα, κ.α. Εξειδικεύεται στην υποστήριξη των Πανεπιστημιακών Μαθημάτων της Γαλλικής Φιλολογίας για Φοιτητές των Τμημάτων Αθήνας και Θεσσαλονίκης με χαρακτηριστική ποιότητα και αποδεδειγμένες επιτυχίες, ενώ τα τελευταία χρόνια αναλαμβάνει με επιτυχία την Προετοιμασία για τις Κατατακτήριες Εξετάσεις της Γαλλικής Φιλολογίας.

Στοιχεία Επικοινωνίας:

κιν. 6973 034528

email: st_kourneta@yahoo.gr

fb: Kourneta Stavroula,

Επαγγελματικές Σελίδες fb: Γαλλική Φιλολογία – Κατατακτήριες Εξετάσεις